Welcome

Prikaži

Bez slika

Design by Art4m 2005.
Copyright © Info-Tours.NET 2005.
Home > Priroda > Jezera > Jezero TVRDENJAVA
Jezero TVRDENJAVA English
Jezero TVRDENJAVA

Pošaljite svoj komentar ili poruku

Vaš komentar će biti objavljen na ovoj stranici i automatski prosledjen njenom vlasniku, ali pre nego što ostavite komentar molimo vas da pročitate pravila komentarisanja:

Govor mržnje, raspirivanje rasne, nacionalne, seksualne i verske netrpeljivosti, uvrede, klevete i vulgarnosti nisu poželjni na ovim stranicama i moderator zadržava pravo da ih ne objavi.

Mišljenja i stavovi izneti u komentarima nisu mišljenja i stavovi Info-Tours.NET-a.

Izvinjavamo se posetiocima portala Info-Tours.NET što smo zbog čestih hakerskih napada morali da uvedemo sistem zaštite sa sigurnosnim kodom.

Vaše ime i prezime * :

T5T   JGQ   J A
  L    U    T 3   HLL
JT1         UBW
Polja obeležena crvenom zvezdicom (*) su obavezna.

Vaši komentari:
OKO 25 JULA SAM BIO NA TVRDENJAVI POPODNE RADILA JE KRUPNA BABUSKA OD 300-600 GRAMA SEDAM OSAM KOMADA I PAR KIDANJA NA PLOVAK. SVE U SVEMU NIJE LOSE KAKO UME DA BUDE.
(, 03.08.2018. 17:06)
PISAO SAM 21.04. NA TVRDENJAVU. PORANIH RASPREMIH SE. ALI DESI SE ONO CEGA SAM SE BOJAO. OKO 7H DODJE COVEK I KAZE TAKMICENJE U 8 MORATE NAPUSTITI MESTO.SPAKOVAH SE TE NAIDJE UPRAVNIK I RECE MOZETE SA DRUGE STRANE.REKO AJ KAD SAM DOSAO DA PREDJEM. DODJE COVEK UZE 800 DIN.JA ZABACIH PLOVAK PETNAESTAK METARAA ONO 40 CM VODE.I TAKO POKUPIH SE I ODO KUCI.IMAJU SAJT ALI NE OBAVESTAVAJU LJUDE.TAKO DA MOZETE DOCI I IZ NOVOG SADA MOZETE POLJUBITI RAMPU.
(, 24.04.2018. 14:15)
PROSLE GODINE NAJMANJE 20 PUTA SAM BIO NA TVRDENJAVI. NAZALOST ZBOG MANICA SLABO RADI BABUSKA I SARAN. ALI UOPSTENO PRELEPO JEZERO I DEBELA LADOVINA NA DESNOJ STRANI JEZERA. UJUTRU IDEM PRVI PUT OVE GODINE PA CE MO VIDETI. BISTRO SVI LJUBITELJIMA PECANJA.
(, 21.04.2018. 20:09)
Jutros sam bio na tvrdenjavi i taman se raspremio a cuvar kaze morate napustiti jezero pocinje takmicenje.da sam znao ne bi ni isao.steta sto nema neki tel za obavestenja.itd.inace lepo jezero ima i sarana i babuske ali treba pogoditi dan kad radi. 28.05.2017
(, 28.05.2017. 12:45)
tvrdenjava ponovo postaje fino mesto za ribolov pozdrav Bane .
(, 01.08.2012. 13:00)
jezero je predivno, uprava je cini mi se ozbiljna, cuvarska sluzba radi korektno ubaceno je 2,5tone sarana .samo tako nastavite ibice to voda za respekt.pozdrav.
(, 07.04.2012. 11:38)
interesuje me cena dozvole za 2012 god. , gde može da se kupi i da li će biti poribljavanje
(, 05.03.2012. 10:27)
Svaka cast za sada .Pozdrav Jole (fifi)
(, 27.05.2011. 13:35)
Da li se zna kolika će biti cena dnevnih dozvola i gde će moći da se kupe,dali je voda nošena na analizu
(, 24.04.2011. 20:23)
da li se zna kolika će biti cena godišnjih dozvola i gde će moći da se kupe,i interesuje me da li će biti poribljavanja.pozdrav
(Ksenija Janaćković, 03.02.2011. 11:01)
jezero je super,interesuje me dali je dozvoljeno nocno pecanje? i koliko je to efikasno ako je dozv....
(miroslav stojiljkovic, 23.09.2010. 12:58)
jezero je lepo,ali mi ne bi bili to sto jesmo kad ne bi ostavljali smece za sobom.treba uvesti neku vrstu novcane kazne za takve pecarose,i ocistiti nekako jezero od cverglana.
(pera, 12.05.2010. 18:01)
Preneki dan sam bio prvi put i mogu reci da je lepo-uopsteno.Riba nije radila nikako,ali po pricama ostalih ima lepe babuske,amura,sarana itd.Takodje treba znati i gde sta traziti.Pravilo je da ako na zakupljeno mesto ne dodje vlasnik do 06,ili do 19 h za nocno mozes da koristis mesto.Sasvim je fer odnos cene dozvole i kolicine koju mozes da poneses.Sve u svemu probacu jos koji put da zabacim tu.Nadam se da ima sarana.Pozdrav svima.
(Ivan R., 11.05.2010. 20:47)
Dnevna dozvola je 400 din ali moras prvi put kada ides da postanes clan i platis clanarinu 300,din. Clan si do kraja godine. Caos.
(Goran Lavic, 30.04.2010. 10:01)
kolika je cena ribolovne dozvole za jezero,hoće li biti poribljavanja ili možda ste svi napustili ovo jezero i otišli u bečmen pošto niko neodgovara na postavljena pitanja
(ksenija janaćković, 29.03.2010. 09:47)
Imam neka pitanja u vezi jezera.Da li će ove godine biti poribljavanja.Da li je rešeno kolika je cena dozvole.I imam predlog da se mesta neprodaju nego ko prvi dođe stane i peca bez ikakvih problema,tako možemo dovoditi i druge ribolovce sa drugih područja koji bi voleli da posete ovu vodu
(ksenija janaćković, 28.01.2010. 11:53)
Dali mozete da mi kazete kad ste zadnji put poribljavali,i kad planirate opet da poribite i sa kojom vrstom ribe.Unapred zahvalan vas verni posetilac.
(nenad mijic, 13.11.2009. 16:48)
pecarosi sa ove bare su se preselili u becmen.25.oktobra na stukijadi niko nije imao ni jednu stuku,na saranskim takmicenjima pecano je jedva par riba...vikendom pusto...a u revirima bara predstavljena kao sarulesti,smesno.bez ozbiljnijeg poribljavanja nema ni posete.vise srece svima na ovoj vodi sledece sezone.
(zagor, 26.10.2009. 22:21)
Voda jeste loše. Analiza je pokazala veliki broj uginuća plaktona koji je izazvalo spajanje ili podizanje alge u većoj količini. Ono što mi ne možemo da uradimo jeste da zatvorimo Nelt i Centroprom ,jel oni su izazivači svega. Analiza ribe je uredu a rezultati analize mulja i dna se očekuje. Vezano za mesta preko puta trske i košenje trave,biće uradjeno. Kolima u trsku nije dozvoljeno jer gazimo privatne posede. Hvala na razumevanju!
(Sale Bass, 04.09.2009. 09:48)
bila sam juče na vodi sa dobanovačke strane,imam pitanje,zašto se malo neuredi strana preko puta trske,skoro sva mesta su zarasla i nemože da se pridje,a voda je užasna,ovako prljava nikad nije bila,dolazim na baru već 6 godina al ovo sad je totalno zapušteno,rečeno je da kolima nesme da se prilazi mestima u trsci al koliko vidim ljudi prolaze,pa me sad interesuje dal se sme kolima prilaziti ili ne,i dali će se urediti i druga strana i pokositi trava da se oslobode i druga mesta sa dobanovačke strane kao što je bilo u maju,i još jedno pitanje šta se dešava sa vodom ima dosta neprijatan miris mutna je,zelenkasta a i pecaroša je sve manje,dali je voda nošena na analizu
(ksenija janaćković, 28.07.2009. 11:08)
jel moze neko da mi objasni kako se stize do tvrdenjave.
(milan pavlica, 28.07.2009. 08:25)
cena dnevne dozvole 5oo din informacije na telefon 0653335377
(sale, 03.07.2009. 00:32)
Zamolio bih ako moze malo vise informacija o ribolovu na ovom jezeru kao sto su cena dnevne dozvole,radno vreme, telefon za rezervacije isl.
(aleksandar dimitrijevic, 28.06.2009. 19:11)
Ocigledno je da Sale i BASS klub imaju neku svoju viziju da od ovog jezera naprave nesta mnogo bolje nego sto je bilo ranije.Zato od mene imaju punu podrsku.pozdrav.
(rodoljub, 23.06.2009. 17:22)
Jezero je super.Samo napred puno pozdrava za Saleta i BASS
(miki, 15.06.2009. 12:10)
Bravo za novu upravu sto vodi jezero samo napred pozdrav Sava
(SAVA, 03.06.2009. 21:20)
jezero se nalazi u surcinu,velicine 2,5 km moze se prici iz dobanovaca i iz surcina tacnije iz sportskog centra surcin za one koje neznaju dodjite necete se pokajati telefon gde mozete da se raspitate 0653335377 pozdrav
(boban, 31.05.2009. 23:03)
Veliko bravo za Saleta i BASS samo tako nastavite bice ovo pravo mesto za one koje vole ribolov i odmor . Pozdrav Dragan
(Dragan, 31.05.2009. 21:38)
Pozdrav za Saleta i BASS,jezero napreduje svkog dana.Super tako i treba ,dosta je bilo ribokradica i olosa.Dobro je sto im je neko stao na put,a ti Sale to mozes uz tebe sam. ZORAN
(zoran petrovic, 31.05.2009. 21:24)
Kolko sam cuo jezero Tvrdenjava je zadnjih 3 meseca poribljeno sa 5 tona ribe uglavnom saran i amur,zato bravo za Saleta i BASS koji vode sad jezer. Pozdrav Petar i samo napred
(petar jelic, 31.05.2009. 21:14)
Nisam ja Mrca,jezero je super pozdrav tilu lilu
(srdjan mafija, 31.05.2009. 21:06)
Ovog vikenda odrzano je takmicenje. Kao posmatrac video sam dosta ekipa iz raznih delova Srbije.Bilo je ulovljenih sarana i amura preko 14 kg kolko sam cuo i video.
(ivan peric, 31.05.2009. 21:01)
jezero je super.pozdrav
(avramov petar, 26.05.2009. 13:21)
jezero je sve bolje i bolje svakog dana.pozdrav
(djole djordjevic, 26.05.2009. 13:18)
jezero tvrdenjava je svakog dana sve bolje i bolje.sa novom ekipom koja vodi jezero za neko krace vreme to ce biti raj za ribolovce iz beograda i okoline.pozdrav
(djole djordjevic, 26.05.2009. 13:15)
Kako se tacno stize do ovg jezera ? Hvala
(Dusan, 05.05.2009. 14:20)
Sve pohvale za jezero i one koji se trude da bude sve u korist ribolovaca.Posto sam cuo mnogo lepih reci o jezeru,zamolio bih va da mi objasnite gde se ono nalazi, ili da mi date neki kontakt telefon. Vrlo rado cu da dodjem.Hvala unapred i pozdrav
(Srdjan, 02.05.2009. 18:25)
Tek će sve neverne Tome da vide šta je,i kakva je Tvrdenjava.Ovi što pljuju,ili nisu skoro bili na vodi,ili su od onih koji su prekomernim izlovom hteli da otplate dozvolu(ili možda da zarade?).Predivan je prizor videti ovu vodu i okolinu bez trunke otpada,koga je do pre samo 2 meseca bilo u izobilju.Ja sam iskreno oduševljen onime što je do sada urađeno i onime što je u planu da se uradi.Ko ne veruje neka dođe da vidi kako se domaćinski radi i planira.Svaka čast za Saleta i ljude iz BASS-a.
(dr Neša, 30.04.2009. 10:29)
Na Bari sam lovio iskljucivo stuku, svake godine sam kupovao dozvolu ali prekomernim poribljavanjem amurom i masovnom kradjom ribe, samog korisnika vode, ribe vise nema. Bio sam svedok razvlacenja mreza, rano ujutro, od strane lokalnih prodavaca ribe sa pijaca, koji su imali precutni dogovor sa upravom. Kazu da je od ove godine Bara dobila novu upravu, nova ostrija pravila prema ribolovcima???, ostrije mere prema ulovu 1 stuka ili 1 saran za ceo dan......verovatno da bi vise ostalo lopovima. Ribe ima malo, cena dnevne dozvole je visoka, priroda je fenomenalna pa mozda odem koji put da me mine zelja i prisetim se starih dobrih vremena jer nam je jedino to preostalo. Bistro
(Jerinkic Bogdan, 31.03.2009. 16:09)
nisam dolazijo zadnju sezonu na tvrdenjavu.. mnogo je lepo dopada mi se.. dali neko ima informaciju o poribljavanju jezera za ovu sezonu.. hvala/
(nebojsa popovic, 27.03.2009. 03:48)
Definitivno Mi Srbi nismo ljudi.... Bio sam skoro na neko poribljavanju pomenutog jezera, pa od uprave od vodecih ljudi sve do pecarosa.... Ljudi treba nas sa govnjivom motkom....
(Marko Cvetkovic, 25.03.2009. 22:49)
Tako je Rašo biće to najbolje jezero na Balkanu,a oni neka pljuju samo !
(Sale Avramovic Bass, 25.03.2009. 20:56)
Tako je doktore biće to najbolje jezero na Balkanu !
(Sale Bass, 25.03.2009. 20:51)
Voda nije uništena. Ribolovci su bili toliko alavi da kad kupe dozvolo prvo se preračunaju koliko trba da izlove ribe da je otplate. Ljudi su prodavali ribu na centru Surčina,toliko su izlovljavali . Posle svega kriva uprava koja je stalno trpela pritiske od ljudi koji imaju samo jedan interes a to je da izlove što više ribe.
(Radovan Dinić, 14.03.2009. 12:39)
Definitivno unistena voda mada jos ima ponesto vredno da se upeca.
(Darko Milenkovski, 01.02.2009. 21:17)
jezero je fenomenalno,ali ga losa uprava unistava!ribe i pecarosa je bilo u izobilju a sad?poradite na tom pitanju nemojte da izgubimo jezero!rodja pozdrav
(ristic rodoljub rodja, 30.12.2007. 16:50)